Booba
Booba is cute and inquisitive, like a five-year-old kid. He explores the world without anger or resentment, only with joy and wonder. Nobody knows where he came from, but he has obviously missed the last 100 years of human progress. His awkward movements, combined with a strong desire to learn more about the world around him, often have hilarious results!
Booba is cute and inquisitive, like a five-year-old kid. He explores the world without anger or resentment, only with joy and wonder. He doesn't talk, although he does make sounds to express his emotions.
Nobody knows where he came from, but he has obviously missed the last 100 years of human progress and explores modern locations with boundless energy and enthusiasm. His awkward movements, combined with a strong desire to learn more about the world around him, often have hilarious results! However, this doesn’t satisfy Booba’s curiosity, so his adventures will continue in the upcoming series.
Booba, Loola, and friends celebrate Easter, chasing colorful eggs and finding a big surprise!
Chasing treats, Booba ends up in a tiny world and has magical adventures with a new friend!
Inside a 3D puzzle, Booba and Loola find new worlds and secrets in a thrilling adventure!
Vampire Booba can’t sleep! Noise and a pesky fly keep him awake, turning night into chaos!
Loola gets a magic bracelet and travels through worlds, meeting friends and spreading fun!
A sad Loola opens a magic portal from her comic — and an amazing adventure begins!
Future Booba braves wild jungles to find the legendary Cheese Tree and its hidden secret!
Booba’s toy Teddy comes alive and flies through portals — so Booba follows him into new worlds!
Strange noises scare Booba and friends on Halloween. Who will dare peek inside the closet?