Booba: Food Puzzle
Meet everyone's favorite, Booba, as he takes the reins and becomes the chef and co-host of a cooking show. Gather with your parents or friends and cook along with Booba as he uses his curious, impulsive, and wild imagination to show you how to make fun and tasty dishes together with his friends, Twinkle and Spike.
Booba and Twinkle prep a festive Christmas table with the most delicious treats!
Kitchen cruise with Captain Booba past fruit islands and croissant sea creatures!
Booba and Twinkle turn Easter eggs into fun toast decorations for a tasty treat!
All aboard the taco train to sunny Mexico with engineers Booba and Twinkle today!