Stupid Young Heart
Young Lenni's life in an East Helsinki suburb takes a dramatic turn when his new girlfriend Kiira becomes pregnant. Fatherless Lenni feels he doesn't know how to be a real man, until neighbor Janne offers survival strategies and a shortcut to true manhood. Kiira and Lenni's unusual first love story is full of adversity, but on the horizon glimmers a tender hope for tomorrow.