Aurora
Aurora spends her days as a nail artist and her nights partying wildly. At the end of one evening, she meets Darian at a hot dog stand who surprises Aurora by asking her to save his life. Darian must find a Finnish wife to secure asylum in Finland for himself and his daughter. Aurora declines the proposal, as she has entirely different plans for her life. However, Aurora's mind changes when she meets Darian's eight-year-old daughter. Aurora agrees to help Darian and starts searching for wife candidates for him. Eventually, Aurora's own problems pile up and a perfect wife is found for Darian, but perfection doesn’t necessarily mean happiness and no one can run from love forever.