The Walking Dead: The Ones Who Live
An epic love story of two people changed by a changed world, kept apart by distance and an unstoppable power. Can Rick and Michonne find each other and who they were in a place unlike any they’ve ever known? Without each other, are they even alive?
An epic love story of two characters changed by a changed world. They have been kept apart by distance. By an unstoppable power. By the ghosts of who they once were. Rick and Michonne are thrown into another world, built on a war against the dead. Can they find each other and who they were in a place and situation unlike any that they have ever known before? Are they enemies? Lovers? Victims? Victors? Without each other, are they even alive — or will they find that they, too, are the Walking Dead?