#JeSuisLà
Stéphane leads a peaceful life in Basque Country with his two adult sons, his ex-wife and his restaurant, where he is the chef. He finds the little thrill that everyone dreams of on social media, where he exchanges daily messages with Soo, a young South Korean woman. On a whim, he decides to fly to Korea to meet her. As soon as he arrives at the Seoul airport, a new world opens up for him.