La Fête des mères
They are presidents of the republic, nannies, bakers, actresses, teachers, florists, journalists, unemployed, pediatricians. They are possessive, caring, clumsy, absent, omnipresent, overwhelmed, guilt-inducing, indulgent, loving, fragile, in full control of their faculties or losing their minds. Very much alive or already a memory. Son or daughter, we remain their child no matter what, with the desire for them to let us go and the fear that they will leave us. And then we become mothers and it's going to be our turn!