Les Sisters
The sisters is a comedy telling the day to day life of two sisters aged 7 and 13. Marine is still a child while Wendy her elder sister is entering the teenage years. They both have a strong temper, very different personalities and love each other! Marine is naive, lovable , quite hyperactive and….very invasive. She always has crazy ideas to grasp her sisters attention while Wendy aspires to a grown up life. The character driven comedy is about brotherhood/sisterhood.