The Three Kings
The Three Kings are about to reach the stable where the baby Jesus has just been born when they find themselves transported to the year 2001. Obeying Divine Will, the Three Kings continue on their mission, which takes them to Paris, where they finally link up again. After endless complications, gags, and misunderstandings, they meet Macha, Jo, and Hoeder, but will they find a new Messiah?