The Three Brothers
A supermarket security guard who reads Montaigne, a budding actor and a dynamic business executive all learn on the same day that they are brothers and that they have inherited three million francs from their mother. Each starts making plans, investing the money, never suspecting that in ten days they'll all three be destitute.
But ten days later, the loot slips through your fingers and all you have left is 2 brothers who are just as broke as you are.