Penny Pincher!
François Gautier is stingy! His whole life is organized around one goal: never spending anything. A life that will be turned upside down in a single day: he falls in love and discovers he has a daughter he never knew existed. Forced to lie in order to hide his terrible flaw, this will be the beginning of François's problems, because lying can sometimes be costly. Very costly.