Break
Lucie, an ambitious young dancer, teams with a break dancer to achieve her dreams.
Lucie has only one dream: to join the Byrd Dance Company. But after an accident during rehearsal, her parents urged her to focus on her law exams. Lucie, however, has other plans. Convinced she needs to work twice as hard and get out of her comfort zone, she asks Vince, a magnetic break dancer with a past, to introduce her to his crew and give her lessons.