Don't Do This, Don't Do That - We're Going to Walk on the Moon
To help their parents give a new meaning to their lives, Lepic and Bouley's children register them for a nation-wide contest organized by the European Space Agency. Fabienne, Renaud, Valérie, and Denis will participate in an experimental project training regular citizens to fly to the moon when, against all odds, they're selected.
The Boulpics prepare to take off to the Moon with the eyes of the children and the world on them.