Une Part Manquante
Every day, Jay drives his cab around Tokyo, hoping to reunite with his estranged daughter, Lily. But just as he gives up hope of ever seeing her again and decides to return to France, a girl resembling Lily gets into his cab.
Every night, Jay drives his cab around Tokyo, harboring a slightly crazy hope that he'll see his estranged daughter, Lily, one day. With his hopes faded, Jay resigns himself to the idea of finally returning to France.