Little Lola Visits the Farm
Join little Lola as she has fun exploring the farm, meeting and learning about its animals. The cheerful animals are always happy to help Lola explore animal sounds, different foods, farm vehicles, habitats, and more.
Lola helps a duckling find its family, watch a cat flip over, and help a little lamb.