Stitches
Tag along as our young friend plays imaginary games with her felt toys. Her hero is a little cactus, Needles, who interacts with whatever comes his way. Each episode features a new environment that brings challenging and funny situations for him to deal with.
Join Needles as he meets his friends in the desert and later goes sledding with them.
Needles looks for a pot he lost, ice skates for the first time, and paints pictures.
Join Needles as he builds sandcastles, has fun with his new balloon, and plays drums in the park.
Join Needles as he paints his friend Florence the flower and plants carrot seeds.
Needles and his friends find an egg, bake a cake, and have fun in the playground.
Needles and his friends pick oranges, fly a kite, have fun, and learn how to play Land and Sea.