Eden
In the early 90s, Paul, a DJ, stepped into Paris’s nightlife and formed the duo “Cheers” with his best friend. They gained fame playing the city’s biggest clubs, embarking on a euphoric, dizzying, and fleeting rise. Eden tells the story of a young man lost in love and the revival of the French Touch era, an iconic generation of French artists still shining worldwide.
In the early 90s, French electronic music was in full swing. Paul, a DJ, took his first steps into the Parisian nightlife scene and formed the duo “Cheers” with his best friend.
They found their audience and played the capital's biggest clubs. It was the start of a euphoric, dizzying, dangerous and ephemeral ascent.
It's also the sentimental journey of a young man who's had too many love affairs to build a life.
Eden attempts to revive the euphoria of the 90s and the history of the French Touch, the generation of French artists who continue to shine the world over.