Arab Blues
Selma, a psychoanalyst, treats a range of colorful new patients after returning home to Tunisia to start her practice. In this sharp comedy, Manele Labidi provides a captivating look into modern Tunisia at a crossroads, with a story of contrasts, contradictions, and culture clashes, full of energy and humor.