The African Doctor
A brilliant doctor from the Congo takes a job in a rural French village, where he and his family struggle to integrate and work to win over the less-than-welcoming locals.
The story of Seyolo Zantoko, who as a freshly graduated doctor of Congolese descent in France, struggled with his family to integrate into a small rural village, and ended up being considered as one of the most respected doctors in the area.