LE RETOUR DU GRAND BLOND
After a host of misadventures, the Big Blond Guy, the charming Catherine by his side, has left for Brazil wearing his black shoe and carrying his violin. Tough Toulouse's killers are too ham-handed to upset this Guy's well-deserved holiday. Everything would be fine if, in Paris, a lowly police captain with an acute sense of justice weren't investigating Milan's bizarre death.
After a host of misadventures, the Big Blond Guy, the charming Catherine by his side, has left for Brazil wearing his black shoe and carrying his violin. Tough Toulouse's killers are too ham-handed to upset this Guy's well-deserved holiday. Everything would be fine if, in Paris, a lowly police captain with an acute sense of justice weren't investigating Milan's bizarre death. Colonel Toulouse has a major problem when the Big Blond Guy returns. And everything starts all over again.