Le Doudou
When immature scammer Sofiane and square Michel team up to find a child’s lost teddy bear in Roissy airport, a hilarious adventure ensues, with some heartfelt lessons.
Michel lost his daughter's teddy bear at Roissy Airport. He places a missing notice offering a reward. Sofiane, an airport employee, sees this as an opportunity to make some money and claims to have found the stuffed animal. Once the lie is exposed, Michel and Sofiane still set off on the trail of the teddy bear. A mission more complicated than expected...