La Mélodie
Simon, a distinguished but disillusioned violinist, finds himself teaching in a Parisian orchestra class where his rigid methods make it difficult to connect with the sixth-grade students under the kind guidance of Farid.
Simon, a distinguished but disillusioned violinist, finds himself teaching in a Parisian orchestra class where his rigid methods make it difficult to connect with the sixth-grade students under the kind guidance of Farid. Among them is the shy Arnold, captivated by the violin—its gestures, its sounds, and its soul.