Envoyés Très Spéciaux
R2I, a famous news radio station, sends its best duo of reporters to Iraq. Very quickly, millions of listeners follow their detailed reports, reflecting the intensity of the fighting and the population’s struggle to survive... The problem is, they’ve never set foot in Iraq. They’re recording their thrilling stories from Barbès.