Mission: Yozakura Family
Taiyo seeks to grant Tsubomi's death wish by passing a brutal spy exam while Momo plots in shadows.
Former Tanpopo executive Ai joins the Yozakura household to reform, but peace is soon threatened.
Taiyo faces school chaos as Bronze Rank spy Sosuke Michibata targets him with sabotage and rumors.
Shinzo’s shopping trip with Ayaka turns chaotic as Kengo and Nanao secretly assist him.
Taiyo faces Shinzo in a brutal game of tag during the first stage of the Spy Exam.
Taiyo faces Kyoichiro in a terrifying final exam stage where examinees vanish into the darkness.
Taiyo meets a mutated Kawashita to learn how to kill Tsubomi, but his father-in-law, Momo, appears.
Mutsumi tests Taiyo’s surging powers while Futaba fails to learn tech skills from Shion.
Ai goes on her first solo errand to cheer up the family, while a disguised Taiyo and Mutsumi follow.
The Yozakuras' search for an ancient journal turns into a chaotic and revealing mansion cleanup.
Kyoichiro vanishes, but Taiyo’s date is cut short by a mysterious presence and an urgent summons.