The Worst Trip Around the World
Juanpa travels to Vegas with Chingu Amiga, the only guest who is legally forbidden to gamble.
Juanpa bruises Facundo’s ego, unaware that he might make a fool of himself on his own show.
Juanpa travels to Costa Rica with Lele Pons. How far is he willing to go to impress her?
Juanpa will put his friendship with Esen to the test before they battle against ten Vikings.
Juanpa and his guest try to renew themselves in Morocco, just to end up upside down (literally).
Juanpa and Jair face their fears in Romania but get carried away, ending up in the hospital.
In Vietnam, Juanpa and Harold seek chaos and nature but one of them ends up with a tattoo for life.
In Japan, Juanpa and Dani Sosa face their biggest challenge: Is the trip around the world at risk?