Dead Donkeys Fear No Hyenas
A new "green gold rush" for farmland is sweeping across Ethiopia, but at a devastating human cost. This investigation follows the money, exposing the impact of foreign land investments. It gives a voice to persecuted journalists, struggling environmentalists, and the small farmers displaced from their ancestral lands.