Ishura
The Demon King, who filled the whole world with fear, was defeated. However, the very name and existence of the Hero who accomplished this feat remains a mystery. Now that the age of fear is over, the fight to crown the ultimate Hero begins.
The Demon King, who filled the whole world with fear, was defeated. However, the name and very existence of the Hero who accomplished this feat remains a mystery. Now that the age of fear is over, all that remains in the world is a certain power, one that could become its next great threat. This power belongs to the shura, who possess the strength of a hundred demons, making them undefeatable by any ordinary means. The shura, who have mastered all kinds of abilities, stake their dignity, pride, and their lives in unprecedented and unstoppable battles to fulfill their desires. The fight to crown the ultimate Hero now begins.
Kuuro the Cautious searches for a traitor. Elsewhere, Shirok the Sextant meets a beautiful girl.
Elgite the Ochre Haze sets out to steal enchanted swords while Mestelexil fights another golem.
Toroa the Awful offers to fight for the Old Kingdom as Kiyazuna the Axle pursues the Particle Storm.
Harghent the Still and Lagrex the Butchering Landslide seek a dragon. Elsewhere, an ooze appears.
Cunodey the Ring Seat, an oracle of the Religious Order, joins an expedition to hunt down an ogre.
Yukiharu the Twilight Diver encounters deadly mercenaries. At Okahu, a legendary gunner approaches.
Rique the Misfortune and Krafnir the Hatch of Truth attempt to find the Demon King's child.
Yukiharu is targeted by mercenaries, and Hiroto the Paradox visits the leader of Okahu.
Twenty-one years ago, the First Party confronted the True Demon King. Why did they fail?