Ghost in the Shell 2: Innocence
Year 2032. Girl-type androids suddenly run amok and slaughter their owners. Cyber police detective Batou and his buddy Togusa are called to investigate. As they move closer to uncovering the mystery, it slowly becomes apparent that the truth behind the crime is far more shocking than anyone dared imagine.