A Better You
A shy introvert named Douglas enlists the help of a clone to try and win the girl of his dreams. In a dystopian, neo-steampunk world, anyone can order “A Better You,” a customizable carbon clone. But whether the all-improved Douglas will impress his crush remains to be seen.