La Gita
Megalie, the daughter of an immigrant family, can't take part in a school trip and confess her love to Marco, her classmate. When her world comes crashing down, an unexpected silver lining emerges.
At the age of 14, Megalie, daughter of an immigrant family from Senegal but born and raised in Italy, is faced with the difficult task of finding a place for herself in the world. When she is denied the opportunity to go on a school trip abroad, the perfect occasion for her to confess her love to her classmate, that place in the world will seem unattainable. But is it?