North of the Sun
Inge Wegge (25) and Jørn Ranum (22) spent nine months in the isolated bay of a remote arctic island off Northern Norway's coast, building a cabin out of driftwood and eating expired food. Their motivation? To surf waves hidden in the vast Atlantic Ocean and make their arctic adventure unforgettable.