Romancing the Stone
Michael Douglas and Kathleen Turner star in this high-flying romance about a novelist out to rescue her sister in the jungle and the suave fortune seeker who sidetracks her!
Michael Douglas and Kathleen Turner star alongside Danny DeVito in this high-flying romance adventure. After her sister is kidnapped by thugs amidst their search for a priceless gem in the Colombian jungle, a romance novelist (Turner) realizes that her own life is in danger! And when she sets out to rescue her sister, she meets a handsome fortune seeker (Douglas), who more than sidetracks her!