Go! Go! Loser Ranger!
With their old hideout and bosses wiped out, the surviving Dusters make a secret agreement with the Ranger Force to engage in the weekly Sunday Showdown - one where they will always be defeated. Tired of this charade, Fighter D finally steps up to make a change once and for all!