Killing Eve
Eve is a bored, whip-smart, pay-grade MI5 security officer whose desk-bound job doesn’t fulfil her fantasies of being a spy. Villanelle is a mercurial, talented killer who clings to the luxuries her violent job affords her. Killing Eve topples the typical spy-action thriller as these two fiercely intelligent women, equally obsessed with each other, go head to head in an epic game of cat and mouse.