Salmon
August, a budding chef, secures a life-changing opportunity at a prestigious Nordic Michelin-starred restaurant. Under the stern mentorship of culinary virtuoso André, he faces relentless challenges, pushing him to his limits as he wrestles with his fear of failure. Though he hides his missteps, catastrophe looms in this tale of culinary excellence and competition.