Married to a Psychopath
To every woman he meets, Malcolm Webster is an impeccably mannered charmer, but behind this beguiling personality, he is a pathological liar and heartless killer who thought he had got away with the perfect murder.
In a small Scottish town would-be serial killer Malcolm Webster arouses the suspicion of police.
Strathclyde Police continue their covert operation investigating suspected murderer Malcolm Webster.