Tortured To Death: Murdering The Nanny
The story begins in 2011 when Sabrina Kouider, a French-Algerian stylist who mixed with celebrities like Tinie Tempah and Maria Kouka, had a brief relationship with Boyzone founder Mark Walton. The affair only lasted a few months but, after their break-up, she became obsessed with him. This documentary examines the disturbing case of a couple who tortured and murdered their nanny.