Together
It's 1975 in Sweden. Tired of her abusive husband, Elisabeth and her children pack their bags to go to live with her brother, who lives in a free-spirited commune.
It's 1975 in Sweden. Tired of her abusive husband, fairly ordinary housewife Elisabeth packs her bags, takes her children and goes off to stay with her brother Göran. He lives in a commune with long-haired people who discuss politics, have free sex, grow vegetables and drink lots of red wine.