From 39 kr. a month for 3 months
Zozo is growing up in Beirut. In spite of the civil war, he leads a normal life with family, friends and school. But one day an inevitable tragedy strikes, and Zozo is torn away from his family and is forced to make his own way through life. His only hope is to get himself to Sweden, a country he knows nothing about.