Dante's Peak
Pierce Brosnan stars in the smash hit about an idyllic town threatened by a long-dormant volcano. All hell breaks loose when the volcano erupts, spewing lava and raining destruction on the populace. A first-rate disaster movie with amazing special effects. A rollicking thrill-ride with sizzling suspense! Visit Dante's peak - If you dare!