NearlyParents
Jamie and Sophie document the chaotic and emotional road to becoming first-time parents, sharing pregnancy highs and lows, relationship moments and honest conversations about preparing for life with a baby.
NearlyParents follows Jamie and Sophie as they navigate the hilarious, chaotic and emotional journey to becoming first-time parents. From pregnancy symptoms and relationship drama to house renovations, celebrity guests and brutally honest conversations about birth, bodies and life changes, the couple share every moment as they prepare for the arrival of Baby Laing.
Sophie and Jamie reveal an awkward royal encounter and try wild pregnancy cravings.
Jamie faces a childbirth simulation as the couple take on a revealing challenge.
Sophie and Jamie reflect on their journey as NearlyParents comes to an emotional end.