Animanimals
Meet the Animanimals - animals with little quirks where each of them goes on an absurd adventure unique to them and, in the process of finding a solution, learn a little lesson about life.
Everyone is impressed by the Kangaroo because she has the most amazing things in her pouch.
The tadpole is having a wonderful time with its parents – until all its siblings hatch.
The little leopard is searching for a place to sleep, but it’s not as easy as you might think.
The tiger is supposed to perform a daring circus trick, but he’s too scared to go through with it.
The squirrel mother is busy gathering nuts, so she doesn’t have any time to look after her kids.
The parrot is getting on all the other animals’ nerves because he won’t stop screeching.
The woodpecker pecks a lot of holes while trying to catch the cheeky red beetle.
The hammerhead shark wants to dance at the shark party, but his hammer-hard dancing wreaks havoc.
In an ocean full of big, bad fish, the pufferfish tries to look as big and strong as possible.