Squatters: Get the F*** Out of My House
Experienced squatters are exploiting legal loopholes to live rent-free while homeowners across America fight impossible battles to evict them. From con artists to an extremist, these manipulators weaponize the law and devastate lives.
Squatters occupied her home, and the homeowner got arrested. A local TV crew's coverage goes viral.
A serial squatter charms her way into Malibu, exploiting legal loopholes to squat in luxury homes.
A squatter took over her home after she died and even came after her family from behind bars.
Squatters took her house. Patti fought back. The squatters’ revenge was catastrophic.
An extremist squatter claimed her house. Shanetta Little exposed him on TikTok to millions.