Welcome to the Family: The Murder of Dan Markel
How far would you go for your family? The brutal murder of a prominent law professor in Tallahassee reveals the dark secrets of a wealthy family.
How far would you go for your family? The brutal murder of a prominent law professor in Tallahassee, Florida reveals the dark secrets of a wealthy family. A series of larger-than-life suspects leads to a mind-bending story of a murder-for-hire-plot, a messy custody battle, ex-lovers – and family dentistry. With exclusive access to those at the center of this extraordinary story, many of whom have never spoken before, this is the definitive telling of a case which took 11 years to solve.
Police investigate the shocking murder of Dan Markel, looking into his ex-wife’s family.
A huge undercover operation leads to arrests, as the net tightens on the brother-in-law.
All eyes are on matriarch Donna, as her son Robert prepares to testify against his family.