Killing Escobar
In the cocaine capital of the world, violence is the law. One man, more than any other, holds the country in a bloody death grip - Pablo Escobar.
In the cocaine capital of the world, violence is the law. One man, more than any other, holds the country in a bloody death grip - Pablo Escobar, the worlds most notorious drug-baron. With US support Colombia's President fights back, but Escobar is too strong. In a desperate bid to bring peace, the President resorts to offering a tempting deal if the drug-lord serves just a few years, he will emerge with a clean slate. Escobar surrenders, but his luxurious prison offers him a safe place to keep running his business as usual, and even commit murder.