Dr. K's Exotic Animal ER
Dr. Susan Kelleher owns and operates one of the busiest exotic-animal care practices located in south Florida, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. “Everything but dogs and cats. If it will fit through the door, I’ll treat it!” is Dr. K’s motto. And through the door they come. Rabbits, reptiles and birds of all shapes and sizes, foxes, ferrets, fish, marsupials, and even primates.
A baby skunk has a bloated belly, and a beloved ferret suffers a mystery illness.
The team rushes to save a prairie dog, and must get to the bottom of Serena's serious duck trouble.
During a day of complex diagnoses, Dr. T worries about a swan with a drooping wing.
A small ferret has a big problem, and a feather-plucking cockatoo has an attitude.
Dr. T gets creative building a mini skateboard to help a tortoise get back on his feet.
A tegu has tummy trouble, and a cockatiel’s check-up turns out to be anything but routine.
Dr. T works to save a baby rabbit, and Dr. K performs one of her specialty piggy eyelifts.
Lucy the bunny comes in for a growth on her chin, but Dr. K discovers a bigger problem.
The staff must give bittersweet farewell to a beloved colleague as Dr. T says goodbye.