Defending Europe
Defending Europe explores the incredible ways different countries have protected their borders over the past 2000 years.
‘Defending Europe’ explores the incredible strategies, weapons, and structures different European countries have used to defend and protect their territory through the ages. Covering over 2,000 years of history, it shows how these often-forgotten stories and sites played a pivotal role in creating the countries and borders of Europe we know today.