Europe From Above
"Europe From Above" takes to the air over Germany, Italy, the Netherlands, Poland, Spain and the UK to showcase Europe’s finest cultural and geographical landmarks as you’ve never seen them before. We reveal how tradition, engineering and natural wonders have shaped this epic continent - a vibrant portrait of these regions and the people who keep their traditions alive.