Cleft Lip
What happens when fertility becomes a commodity in a fractured society? Sophocles’ Oedipus is reborn in this contemporary tragedy. Set in a world where donor eggs and sperm are traded, the story explores the breakdown of the fundamental bond between father, mother, and child as social shifts and biology push more people toward fertility treatment.