The Baby Shower
May and Christian are expecting their first child. What they’re not expecting are the hordes of guests gathered in their dark apartment ready to throw them a surprise baby shower. As the shock subsides and makes way for baby centric conversations and invasive personal questions, it’s clear the happy couple are hiding more than their social insecurities.